![]() |
01.07.2011 |
Zmiana nazwy katalogu Biuro Kontroli w menu przedmiotowym (nowa nazwa Biuro Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego) |
Dodanie podkatalogu Referat Dróg i Mostów do katalogu Departament Infrastruktury i Transportu w menu przedmiotowym |
Zmiana nazwy katalogu Biuro Kontroli w menu przedmiotowym (nowa nazwa Biuro Kontroli i Nadzoru Właścicielskiego) |
20.05.2011 |
Dodanie podkatalogu Sprawozdania do katalogu Organizacje Pozarządowe w menu przedmiotowym |
Edycja dokumentu Strona główna biuletynu. |
Edycja dokumentu Strona główna biuletynu. |
04.05.2011 |
Edycja dokumentu Strona główna biuletynu. |
Edycja dokumentu Strona główna biuletynu. |
Edycja dokumentu Strona główna biuletynu. |
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Struktura Starostwa Powiatowego Menu przedmiotowego |
![]() |
11.02.2013 |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o wyrażenie zgody na korzystanie z przystanków autobusowych Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o wyrażenie zgody na korzystanie z przystanków autobusowych Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o wyrażenie zgody na korzystanie z przystanków autobusowych Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Zatwierdzenie/Uzgodnienie Projektu Zmiany Organizacji Ruchu
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o zatwierdzenie projektu stałej, czasowej organizacji ruchu Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o wydanie zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o wyrażenie zgody na korzystanie z przystanków autobusowych Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o zatwierdzenie projektu stałej, czasowej organizacji ruchu Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o zatwierdzenie projektu stałej, czasowej organizacji ruchu Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Wniosek o zatwierdzenie projektu stałej, czasowej organizacji ruchu Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
07.02.2013 |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzenie do urządzeń kanalizacyjnych, będących własnością innych podmiotów, ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególne szkodliwe dla środowiska wodnego, w związku z funkcjonowaniem stacji Paliw nr 214 przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Lubinie.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
06.02.2013 |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 6 luty 2013 r. o godzinie 10:00
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 30 stycznia 2013 r. o godzinie 11:30
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor Biura Prawnego
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
PRZETARG NIEOGRANICZONY Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego w sezonie zimowym 2012/2013 – na terenie gminy Rudna Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor Biura Zarządu
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
PRZETARG NIEOGRANICZONY Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego w sezonie zimowym 2012/2013 – na terenie gminy Rudna Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
PRZETARG NIEOGRANICZONY Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego w sezonie zimowym 2012/2013 – na terenie gminy Rudna Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
PRZETARG NIEOGRANICZONY Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego w sezonie zimowym 2012/2013 – na terenie gminy Rudna Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany pozwolenia wodnoprawnego wydanego decyzją z dnia 23.03.2010r., znak RO.6223/3-3/10 na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu osiedla mieszkaniowego w Szklarach Górnych, gmina Lubin.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Udostępnianie materiałów z zasobu Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Udostępnianie materiałów z zasobu Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Udostępnianie materiałów z zasobu Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Udostępnianie materiałów z zasobu Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Udostępnianie materiałów z zasobu Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
05.02.2013 |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych tj. wykonania przepustu na rowie przydrożnym (dz. 369/2 obr. Wysokie, gm. Rudna) pod zjazdem na działkę Inwestora (dz. 80/110 obr Wysokie, gm Rudna) poprzez działkę nr 80/120 obr. Wysokie, gm. Rudna
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach komisji Rady Powiatu w Lubinie w roku 2013.
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach komisji Rady Powiatu w Lubinie w roku 2013.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach komisji Rady Powiatu w Lubinie w roku 2013.
Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach Sesji Rady Powiatu w roku 2013. Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Sprowadzenie zwłok lub prochów Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Zgłoszenie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Zgłoszenie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Zgłoszenie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Aktualizacja zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Aktualizacja zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Aktualizacja zapisów w operacie ewidencji gruntów i budynków Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Gleboznawcza klasyfikacja gruntów Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Gleboznawcza klasyfikacja gruntów Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Gleboznawcza klasyfikacja gruntów Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Opinia zespołu uzgadniania dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Opinia zespołu uzgadniania dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
KARTA INFORMACYJNA Opinia zespołu uzgadniania dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zgłoszenie zmian danych ewidencji gruntów i budynków Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach Sesji Rady Powiatu w roku 2013. Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach Sesji Rady Powiatu w roku 2013. Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach komisji Rady Powiatu w Lubinie w roku 2013.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Frekwencja Radnych w posiedzeniach Sesji Rady Powiatu w roku 2013. Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 23 stycznia 2013 r. o godzinie 10:00.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 15 stycznia 2013 r. o godzinie 12:00.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 9 stycznia 2013 r. o godzinie 10:00.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 30 stycznia 2013 r. nr 575 w sprawie udzielenia upoważnienia do prowadzenia w imieniu Zarządu Powiatu w Lubinie spraw z zakresu określonego w art. 20 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, w szczególności do wydawania decyzji administracyjnych w tych sprawach.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 30 stycznia 2013 r. nr 574 w sprawie udzielenia upoważnienia do składania jednoosobowo oświadczeń woli w imieniu Zarządu Powiatu w Lubinie.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |