Biuletyn Informacji Publicznej - Starostwo Powiatowe w Lubinie

Rejestr zmian

Lista zmian struktury biuletynu
 
14.12.2010
Zmiana nazwy katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym (nowa nazwa Sposoby załatwiania spraw wg departamentów)
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów Menu przedmiotowego
Dodanie podkatalogu Biuro Kontroli do katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów Menu przedmiotowego
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów Menu przedmiotowego
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów Menu przedmiotowego
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów Menu przedmiotowego
Dodanie podkatalogu Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego do katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym
Usunięcie podkatalogu Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego z katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym
Usunięcie podkatalogu Zespół Radców Prawnych z katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym

«      ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ...      »

Lista zmian w serwisie w dniach od 15.03.2013 do 21.03.2013
 
21.03.2013
Dotyczy dokumentu: Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 20 marca 2013 r. o godz. 9.30
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
 
20.03.2013
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: ZAPYTANIE O CENĘ
Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: ZAPYTANIE O CENĘ
Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: ZAPYTANIE O CENĘ
Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
Dotyczy dokumentu: ZAPYTANIE O CENĘ
Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: ZAPYTANIE O CENĘ
Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: ZAPYTANIE O CENĘ
Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Pracownicy
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
 
19.03.2013
Dotyczy dokumentu: ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI
Świadczenie przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Powiatu Lubińskiego jako Uczestnika Rynku Detalicznego

Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI
Świadczenie przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Powiatu Lubińskiego jako Uczestnika Rynku Detalicznego

Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI
Świadczenie przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Powiatu Lubińskiego jako Uczestnika Rynku Detalicznego

Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
Dotyczy dokumentu: Dzierżawa
Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
Dotyczy dokumentu: Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej
Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej
Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej
Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
Dotyczy dokumentu: Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej
Treść zmiany:
  Usunięto załącznik -
 
18.03.2013
Dotyczy dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY
Wykonanie nawierzchni wypełniających wyspy centralne rond w ciągu ul. Leśnej w Lubinie

Treść zmiany:
  Edycja dokumentu
Dotyczy dokumentu: PRZETARG NIEOGRANICZONY
Wykonanie nawierzchni wypełniających wyspy centralne rond w ciągu ul. Leśnej w Lubinie

Treść zmiany:
  Dodano załącznik "-"
Dotyczy dokumentu: Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie określenia dopuszczalnego poziomu hałasu emitowanego do środowiska z obiektu Marketu Kaufland przy ul. Zwierzyckiego 2 w Lubinie.
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
 
15.03.2013
Dotyczy dokumentu: Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 13 marca 2013 r. nr 603 w sprawie powołania komisji konkursowej do opiniowania ofert w otwartym konkursie na realizację zadań wynikających z „Programu współpracy Powiatu Lubińskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2013 rok
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 13 marca 2013 r. nr 602 w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu w Lubinie w sprawie przyjęcia informacji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie o stanie bezpieczeństwa Powiatu Lubińskiego w zakresie ochrony przeciwpożarowej za rok 2012
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 13 marca 2013 r. nr 601 w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu w Lubinie w sprawie przyjęcie informacji o stanie bezpieczeństwa sanitarnego na terenie Powiatu Lubińskiego za rok 2012
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 13 marca 2013 r. nr 600 w sprawie przyjęcia projektu uchwały Rady Powiatu w Lubinie w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2013 roku
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 13 marca 2013 r. nr 599 w sprawie zaopiniowania wniosku Państwa Krystyny i Zdzisława Siwaków o przyznanie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.
Dotyczy dokumentu: Uchwała Zarządu Powiatu z dnia 13 marca 2013 r. nr 598 w sprawie zaopiniowania wniosku o przyznanie dotacji Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Matki Bożej Bolesnej w Tymowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
Treść zmiany:
  Utworzenie dokumentu.

«       ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ...       »