![]() |
14.12.2010 |
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów Menu przedmiotowego |
Zmiana kolejności wyświetlania elementów w katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów Menu przedmiotowego |
Dodanie podkatalogu Biuro Zamówień Publicznych do katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym |
Usunięcie podkatalogu Biuro Zamówień Publicznych z katalogu Departament Organizacji i Kadr w menu przedmiotowym |
Dodanie podkatalogu Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością do katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym |
Usunięcie podkatalogu Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością z katalogu Biuro Zamówień Publicznych w menu przedmiotowym |
Zmiana nazwy katalogu Pełnomocnikds. Systemu Zarządzania Jakością w menu przedmiotowym (nowa nazwa Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością) |
Dodanie podkatalogu Pełnomocnikds. Systemu Zarządzania Jakością do katalogu Biuro Zamówień Publicznych w menu przedmiotowym |
Dodanie podkatalogu Biuro Zamówień Publicznych do katalogu Departament Organizacji i Kadr w menu przedmiotowym |
Dodanie podkatalogu Departament Organizacji i Kadr do katalogu Sposoby załatwiania spraw wg wydziałów w menu przedmiotowym |
![]() |
22.03.2013 |
Dotyczy dokumentu:
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 22 marca 2013 r. o godz. 9.00
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
21.03.2013 |
Dotyczy dokumentu:
Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lubinie w dniu 20 marca 2013 r. o godz. 9.30
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
20.03.2013 |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o Sesji Rady Powiatu w dniu 28 marca 2013 o godzinie 14:00.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |
Dotyczy dokumentu:
ZAPYTANIE O CENĘ Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
ZAPYTANIE O CENĘ Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
ZAPYTANIE O CENĘ Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
ZAPYTANIE O CENĘ Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
ZAPYTANIE O CENĘ Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
ZAPYTANIE O CENĘ Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biura Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Pracownicy
Treść zmiany: Edycja dokumentu |
19.03.2013 |
Dotyczy dokumentu:
ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI Świadczenie przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Powiatu Lubińskiego jako Uczestnika Rynku Detalicznego Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI Świadczenie przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Powiatu Lubińskiego jako Uczestnika Rynku Detalicznego Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI Świadczenie przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Powiatu Lubińskiego jako Uczestnika Rynku Detalicznego Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Dzierżawa Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
Dotyczy dokumentu:
Uzgadnianie Dokumentacji Projektowej Treść zmiany: Usunięto załącznik - |
18.03.2013 |
Dotyczy dokumentu:
PRZETARG NIEOGRANICZONY Wykonanie nawierzchni wypełniających wyspy centralne rond w ciągu ul. Leśnej w Lubinie Treść zmiany: Edycja dokumentu |
Dotyczy dokumentu:
PRZETARG NIEOGRANICZONY Wykonanie nawierzchni wypełniających wyspy centralne rond w ciągu ul. Leśnej w Lubinie Treść zmiany: Dodano załącznik "-" |
Dotyczy dokumentu:
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie określenia dopuszczalnego poziomu hałasu emitowanego do środowiska z obiektu Marketu Kaufland przy ul. Zwierzyckiego 2 w Lubinie.
Treść zmiany: Utworzenie dokumentu. |